Spitalul Top Med Bunavestire

Pentru buna desfasurare a activitatilor medicale, pe durata vizitei lor la Spitalul Top Med sau a spitalizarii, pacientii trebuie sa tina cont de urmatoarele obligatii:


Sa respecte regulile de acces, de conduita si disciplina ale spitalului, regulile si orarul de vizitare.
Sa nu produca zgomote puternice, de orice natura (incluzând aici si sonorul echipamentului audio-video sau a aparatelor de comunicatii) si sa nu initieze actiuni care pot produce disconfort pacientilor internati si celorlalte persoane din jur.
Sa nu introduca în spital echipamente electronice fara acordul prealabil, scris, al medicului sef de sectie sau al asistentului sef.
Sa nu fumeze în incinta spitalului, sa nu consume sau sa introduca în spital bauturi alcoolice ori substante periculoase sau interzise de lege.
Sa pastreze curatenia în spatiile comune si, dupa caz, în salon.
Sa respecte intimitatea si confidentialitatea persoanei, viata privata si programul celorlalti pacienti, inclusiv ale personalului medical.
Sa utilizeze cu atentie si sa nu deterioreze bunurile spitalului, precum si bunurile aflate în proprietatea altor persoane, daca este cazul.
Sa asigure individual paza si protectia bunurilor personale de valoare pe care le introduc în spital, asumându-si întreaga responsabilitate cu privire la acestea.

Obligatii legate de serviciile medicale solicitate


Pacientii Spitalului Top Med au urmatoarele obligatii de natura medicala:
Sa ofere personalului medical toate informatiile relevante pe care le detin despre starea de sanatate proprie, precum si informatiile de orice alta natura (apartenenta religioasa, valori si cutume culturale, etnice etc.) care pot afecta sau influenta îngrijirea medicala si serviciile conexe furnizate de catre Top Med.
Sa ofere informatii exacte si complete în legatura cu spitalizarile anterioare, detaliile personale si de sanatate, inclusiv regimuri alimentare si stil de viata.
Sa solicite personalului medical informatii detaliate cu privire la starea individuala de sanatate, investigatiile si analizele realizate, diagnosticul stabilit si tratamentul propus, înainte de a îsi da consimtamântul fata de orice procedura si act medical pe care îl accepta. Pacientii Spitalului Top Med au dreptul si libertatea de a cere oricât de multe informatii cu privire la situatia medicala în care se afla.
Sa respecte cu strictete planul de tratament si sa discute despre orice schimbare pe care o doresc sau care intervine din cauze externe, cu medicii curanti sau cu medici din aceeasi arie de specializare cu cei care au stabilit tratamentul.
Sa îsi asume întreaga responsabilitate pentru consecintele ce apar în cazul refuzului de a urma tratamentul, instructiunile si recomandarile personalului medical.
Sa informeze personalul medical, întocmai si la timp, cu privire la orice manifestare sau reactie la tratamentul sau medicamentele prescrise.
Sa informeze personalul medical si sa solicite sprijin pentru orice nelamuriri si întrebari cu privire la documentele medicale, inclusiv instructiunile medicale furnizate de spitalul Top Med sau instructiunile privind îngrijirea si tratamentul la domiciliu.
Sa ia în calcul faptul ca poate exista un motiv obiectiv pentru care un serviciu nu este disponibil la un anumit moment si într-o anumita forma.
Sa anunte personalul medical si personalul de Relatii cu Clientii, în cazul în care îsi schimba datele de contact sau datele personale (nume, stare civila etc.).
Sa se prezinte la consultatii / interventii / internare la ora stabilita conform programarii sau sa anunte Receptia cu cel putin 24 de ore înainte de aceasta, în cazul în care programarea trebuie anulata sau modificata.
Sa solicite orice informatii referitoare la facturile emise de catre Spitalul Top Med pentru serviciile medicale furnizate si sa achite aceste facturi întocmai si la timp.